Znajdujesz się tutaj: biznesturystyka.pl > Finanse > Bankowość elektroniczna w komórce

Sprzedaż bezpośrednia

Ze sprzedażą bezpośrednią spotykamy się w dzisiejszych czasach bardzo często. Sprzedaż bezpośrednia to sprzedaż, kiedy możemy kontaktować się z klientem, który jest lub będzie zainteresowany naszym produktem. Konsumenci w dzisiejszych czasach są jednak bardzo wymagający, dlatego sprzedaż bezpośrednia może być nieco bardziej utrudniona. Kiedyś nie było również tylu produktów, co w dzisiejszych czasach dlatego klient nie miał także dostępu do tylu informacji i porównań produktów. Decydując się jednak na sprzedaż bezpośrednią musimy pamiętać o tym, że to klient jest najważniejszy i takie powinniśmy sprawiać wrażenie i nastawienie. Klient kupując produkt, który mu oferujemy musi poczuć się komfortowo a także być wyróżniony. Wtedy występuje większe prawdopodobieństwo, że dana osoba zainteresuje się produktem, który mamy jej do zaproponowania.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany w celu zostawienia komentarza.